onsdag 16 september 2009

Vilket klipp!

Prinsessan i familjen har önskat sig en ny säng i fyraårs present vilket vi hade bestämt att hon skulle få. Önskemålet var en säng man kunde klättra upp i, en säng för stora tjejer enligt henne (gullunge) Har spanat lite här och där efter något lämpligt och för ett tag sen då vi var hemma hos våra goda vänner prövade hon att klättra upp i bästa kompisens säng vilket hon klarade av på egen hand (ett måste om man ska ha en sån säng). I förra veckan fanns en sån säng på blocket för en (i sammanhanget) billig peng men eftersom vi inte kommer åt blocket på jobbet var jag för sent ute...... idag då jag kom hem kollade jag blocket och där fanns en till ett pangpris! slängde mig på telefonen och den fanns kvar, ringde efter barnvakt och så fort Framor kom begav vi oss till Luleå för att hämta den. Peter har precis monterat ihop den i hennes rum så nu till helgen måste det möbleras om så den får plats.....


Vi är sååååååå nöjda!

2 kommentarer:

Mormor sa...

Hoppas att Tuva sovit gott i sin nya säng

Jessica sa...

Hoppsan hejsan, här har man minsann uppdaterat med 3 inlägg på kort tid! Det hade vi missat. Kul med sängen. Hoppas vår tuvalisa är nöjd nu! Jag hör av miig lite senare.

Puss puss