onsdag 16 september 2009

I Postlådan

Tror det var i förra veckan någon dag som min mamma skickade ett sms som löd ungefär så här, Hej! boka in helgen vecka 45, inbjudan kommer snart, ett otroligt roligt sms och nyfiken som man är plingade jag henne omedelbart för att få veta vad som var på G men fick såklart inget veta. Jag insåg ganska snabbt att mitt lilla mision denna veckan skulle vara att vakta brevlådan som en hök. Mamma fyller 50 år längre fram i höst och har länge funderat hur hon ska fira sin stora dag och helt plötsligt verkar hon ha kommit på något, nåt hemligt. Igår när jag kom hem från jobbet hade jag fått en liten indikation av mammsen att inbjudan borde kommit den dagen, kommer hem och hittar detta

en pizzakartong (!?) öppnade den och där var den, inbjudan till festen på ett väldigt extra ordinärt sätt.


fortfarande VÄLDIGT hemlighetsfull. Det vi vet är att vi ska infinna oss på en speciell plats vid en speciell tidpunkt denna dagen....... Tror mig ha listat ut vad som kommer att hända men min kära mor tror att jag är ute och cyklar, det lär visa sig.
Kul inbjudan på ett annorlunda sätt. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, Jag ÄLSKAR post!!

Inga kommentarer: