fredag 4 september 2009

Friday Off

Idag har jag varit ledigt...... tänkte att barnen kunde få en lite kortare vecka på dagge då det fanns utrymme för ledighet på jobbet, riktigt skönt för oss alla. Planen var att bara vara hemma å pyssla på med diverse nyttogöra och ett och annat kunde bockas av från den gigantiska "to do" listan. Passade på att bjuda hem Jessica med barn på lite lunch då vi inte träffas i närheten så ofta nuförtiden som vi gjorde under mammaledigheten vilket är tråkigt men någonstans rätt logiskt och just därför kändes det som en självklarhet att hon skulle komma hit en stund just idag.

Ikväll blev det en gemensam tacosmiddag tillsammans med Papa, Big Brother och Felix här hemma hos oss, gott och trevligt på samma gång vilket känns som ett bra avslut på denna dagen.

På overallfronten har det gått frammåt, blev en ceris Everest overall till Tuva som jag köpt på tradera så nu läntar jag bara tills den kommer....... imorgon bär det av in till stan i hopp om att hitta resterande höst/vinter outfits till kidsen och förhoppningsvis något till mig själv =)


Tuvas nya overall

1 kommentar:

jessica sa...

Tack för den goda tacopajen och framförallt för det fina sällskapet! tråkigt att det inte finns lika mycket tid till att umgås speciellt för mig som dräller här hemma.


puss