måndag 14 september 2009

Nu är dom mina......

Har under en längre tid varit på jakt efter ett par klassiska skinnstövlar, ett mer eller mindre måste på skohyllan enligt mig. Mitt stora bekymmer under denna skojakten har varit att jag haft för feta vader. I Lördags åkte jag, Jessica, Lotta och alla 6 barnen till Luleå och där fanns dom, mina nya fina skinnstövlar, jag är sååå nöjd! Extra kul var det att hitta dom utan att jag egentligen hade någon plan på just skoshopping denna dagen. Dessutom blev det ny köksgardin som jag dessvärre inte tror kommer få hänga uppe hemma hos mig, inte i köket iaf, blev a bit to much enligt mitt tycke,så där får jag söka vidare.......

Lördagkväll var det party hos Ulla och Jocke och då barnen var lite sjuka under veckan var det svårt med barnvakt så Peter stannade hemma med gobitarna och jag gick iväg (i ny stövlarna )på trevligheter. Blev en riktig partykväll med både shotar och vardagsrumsdisco =) gårdagen tillbringades nerbäddad med betongluvan på tills efter lunch, mindre trevligt, men om man nu ska skylla på något så får det väl bli att det inte är så ofta......

Inga kommentarer: