torsdag 23 april 2009

Tandvärken håller i sig......

..... har fortfarande ont i min visdomstand som ska dras på en vecka(!) känns långt bort just nu men det är väl bara att bita ihop. I övrigt händer väl inget speciellt här hemma, vi njuuuuuter av det underbara vädret och tillbringar så mycket tid vi bara kan utomhus.

Nu börjar det verkligen dra ihop sig, på 1 1/2 vecka är det dax för mig att återgå till arbetet efter mer än 1 års mammaledighet, känns sådär om jag ska vara helt ärlig men det blir nog bra då man väl kommer dit. Känns riktigt kul för Peters skull att han får vara hemma med barnen han också nu då möjligheten finns, han längtar massor och Tuva också för den delen. Hoppas bara sommaren blir helt underbar så dom kan vara ute mycket, det gillar dom alla tre.

Helgen närmar sig med stora steg och vi hoppas på samma fina väder som de senaste dagarna har bjudit på, förutom det blir det ev. att kolla lite på innebandy. Lördagkväll blir det party party för min del då jag ska ut på krogen med Maria och Ann-Sofi, ska bli riktigt roligt! var väl si så där 100 år sen sisst.

Nu ska jag krypa till kojs!

Inga kommentarer: