fredag 17 april 2009

Fotografering, cykeltur och bowling

Igår var det dax för den sista fotograferingen på danielphoto. Allt gick (trotts allt) bra och jag tror fotona kommer bli superfina även denna gången. Planen är att göra en fotovägg med alla bilder därifrån, tror det kan bli riktigt fint! så nu längtar jag massor tills alla bilderna kommer så jag får göra iordning den väggen........

Tuva har efter många om och men äntligen fått ta fram cykeln och tar alla tillfällen i akt att öva, igår kväll blev det en sväng till affären och hon cyklade hela vägen utan speciellt mycket gnäll, bra jobbat! Nu längtar vi bara tills det blir lite varmare så man inte behöver ha så mycket kläder på sig då man är ute + att allt grus på vägarna har sopats bort.


Idag har vi varit billösa hela dagen (ni kan ju gissa vart den är) så jag, Macke, Ellen och barnen tog bussen in till stan där jag hittade massor av fina sommarkläder till barnen men dessvärre fanns det inga pengar att handla för,trist! På em mötte vi upp med Peter, Maddis, Amanda och Mattias på bowlinghallen, för att just bowla. Var väl ungefär 100 år sen sisst men shit så skoj det är!

Nu blir det tv-glutt och kortspel här på basun, Trevlig Helg!

1 kommentar:

Malla sa...

Oh JA tro mig, jag har redan planerat ut vart du ska sitta, däremot så tror jag våra söta chefer inte har samma plan, men jag ska se om det går att muta med en glass eller så ;)
Givetvis så tar vi gärna emot alt köper kläder till kommande lilla Nellie :) Har du en sån där tunnare overall typ i fleece så vore det toppen! Annars köper vi gärna typ ett babygym, på affärerna kostor dom ju multum och ett beggat går ju precis lika bra!
Det ska bli lovely att du kommer tillbaka!