fredag 17 april 2009

Mina Påskkärringar

I år satt det långt inne, Tuva älskade att klä ut sig till påskkärring i fjol men i år var det inte lika självklart. Men på eget initiativ blev det av på påskdagen då vi skulle till Svensbyn på kvällen och självklart hann vi med en snabb fotografering av våra påskkärringar, här kommer några bilder.





och så här såg det ut förra året. Då var Elliot bara en liten plutt på ca 1 månad.

Tänk så fort det här året har gått, känns helt ofattbart. Och det lär nog inte gå mindre fort i framtiden...........
Numera är det i princip omöjligt att ta en bra bild på Tuva. Hon gör tokiga miner, blundar, surar osv. Här kommer en rad bilder med just precis detta, alla tokiga miner och grimaser (stavas?!?!)




Påsken i helhet var helt toppen, lite bättre väder hade inte varit helt fel men lite sol fick vi ju iaf. Vi har varit på middagar åt höger och vänster vilket ALLTID är trevligt, haft skidtävling på fårön mm.
that´s it for now!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men så söta ungar :) Hoppas allt är bra med er. Och snart är du ju tillbaka på jobbet, hoppas vi får samma pass så vi kan rulla tillsammans in mot jobbet! :) Trevlig helg!

Caroline sa...

Åh, vilka fantastiskt mysiga påskkärringar. Jag ÄLSKAR Tuvas miner också. You go girl ;D Längtar tills jag får träffa de små liven snart. Kramar!

mamma/Mormor sa...

jättefina bilder, ännu mer till min fotosamling, tur att jag har ett till kontor nu :)