torsdag 28 maj 2009

världens bästa tv-program!

Som jag grät till gårdagens avsnitt av grey´s! och jag har en stark känsla av att det var fler än jag som gjorde det??!? Onsdagkvällar kl.21.oo är heliga, då detta programmet visas och det är väl egentligen det enda tv-programmet som jag överhuvudtaget följer och det är slaviskt, om jag säger som så så ska mycket till för att jag ska missa ett avsnitt. Hur bra som helst!

I övrigt rullar allt på som vanligt. Igår monterades den nya duschväggen på plats och det blev hur bra som helst, även här leder det ena till det andra så nu ska det inhandlas både nya handdukar och en badrumsmatta, men det tar jag på minisemestern till Sundsvall =)

over and out!

4 kommentarer:

Ulla sa...

här har du en till som storgrät :)

Caroline sa...

Ååh... jag förstår vad du menar. Och jag har ju sett hela säsongen på internet. Så jag kan meddela att ... det blir bara mer och mer gråt, och skratt! Helt fantastisk serie. Kan även tipsa om att.. ifall du vill tjuvkika på avsnitten så finns dom på: http://www.ninjavideo.net/cat/1158 ;) Där kan du se dom direkt på nätet, utan att behöva ladda ner. Helt sjukt bra!

Förövrigt kommer jag hem på lördag. Exakt en vecka kvar nu.. Wioo! :D

Caroline sa...

Jag kommer hem lördag kring 14. Så vi kommer absolut hinna träffas innan den 12e. :) Definitivt! Längtar som en toka. :D Wiiiooo

Lillis sa...

sista ikväll! Ladda med näsdukar! Kramar