onsdag 20 maj 2009

För ovanlighetens skull.....

gjorde stan förra helgen i hopp om lite kläder till Tuva som verkar ha tvärvuxit här i vår, detta brukar i normala fall ALDRIG vara några som helst problem brukar snarare vara så att man köper några plagg mer än nödvändigt. Då Elliot behöver kläder brukar det däremot hända att jag kommer hem tomhänt då jag kan tycka att utbudet som finns i denna lilla stad är alldeles för dåligt. Och helt seriöst så finns det ju i regel betydligt mer att gotta sig bland när det handlar om barnkläder till flickor mot för pojkkläder.


Denna stadsrunda blev det då Elliot (som för ovanlighetensskull inte var i något större behov av något i klädväg) som fick både det ena och det andra. Jag har som lärt mig att om man hittar något i pojkväg som man gillar finns det inget som helst utrymme för tvekan, då är det minsann bara att shoppa loss på studs. Fullkomligt älskar shortsen i marin/rosa/orange. Me and I kläderna som beställdes då jag hade party för ett tag sen har också kommit, är RIKTIGT nöjd med dom också. Tuva blev inte helt utan, det slank med ett rea plagg på Lindex. Men just nu hittar jag verkligen ingenting till henne, det jag hittar finns inte i rätt storlek osv. Tanken är en sväng till Luleå på Lördag förutsatt att jag får låna Papa:s bil, måste kolla det under dagen.





Puss å hej!

1 kommentar:

Caroline sa...

Jag håller med. Jag ÄLSKAR skjortsen med de astuffa linnet till! Bra köp :D Han kommer bli coolast i stan. Lätt :) Snart kommer jag hem och får träffa er igen! wiooo.. Ungefär 3veckor kvar nu bara. :D
Kramar!