fredag 9 oktober 2009

Jag vandrar vidare...

I slutet på Mars 2007 blev jag anställd, från då fram till idag har jag hunnit med att testa på två olika tjänster, varit mammaledig i drygt 1 år, blivit uppsagd, återanställd och nu vandrar jag vidare mot en ny utmaning inom företaget =) Med start på måndag börjar jag min introduktion som Admin support och det känns helt fantastiskt roligt, ser verkligen fram emot den utmaningen.

I måndags var det återigen dax att ta tag i och engagera mig i mig själv, min kropp. Jag började med GI, min vägningsdag kommer att vara fredagar så igår stälde jag mig på vågen första gången den det förskräckliga invägningen i Måndags och redan då syntes en minskning med -1,5 kg =) känns skönt så här i inledningsfasen. Hoppas verkligen att jag hittar ett fungerande sätt denna gången som funkar forever, minska drastiskt på sockret helt enkelt då jag definitivt kvalificerar in som sockerberoende.... wish me luck!

Idag då? idag ska vi försöka röja upp lite på gården och i garaget inför den kommande vinter och ikväll ska vi på midag hos svärmor som fyller år idag, GRATTIS! om du läser detta innan vi kommer

3 kommentarer:

Jennie sa...

Lycka till med GI! Så himla roligt att Elliot går, jag blir helt rörd ju! Kram på er

Anonym sa...

Hej Terese! Vilken lycka med Elliots framsteg i dubbel bemärkelse! Jag förstår att du är lycklig.Grattis även till "nya" jobbet och lycka till i morgon.
Ha det gott så hoppas jag vi ses snart!
Kram Renée

Ullis sa...

Grattis till "nya" jobbet och till viktminskningen!