torsdag 26 mars 2009

Min dag

Vaknade idag, efter en underbar sovmorgon, till tonerna av "jag må hon leva" och paket från min älskade familj. Tuva var på stan igår med morfar och handlade paket, jag fick två kycklingar ett halsband och ett underbart kort med en pussgroda på, hon hade valt allting själv. Utan tvekan bästa presenterna. Peter chockerade stort genom att för ovanlighetenskull ha handlat en present överhuvudtaget =) blev jätteglad!!

Allt som allt kan denna födelsedagen sammanfattas som väldigt lyckad, massa fina presenter (tack alla), trevligt umgänge och gott fika. Ja då var man helt plötsligt 27......

Här är det gulliga kortet Tuva köpte till mig. Hon tyckte det var likt mig hahahahaha gullunge! är väl iof beredd att hålla med om att det finns vissa likheter =)

Puss å god natt!

5 kommentarer:

Ulla sa...

Nu har de varit Din dag alldeles för länge :) Återigen dags för en uppdatering Gränburg :)Hoppas ni har de bra där hemma, här njuter vi till fullo. Vi ses!

caroline sa...

grattis i efter skott! hade varit super med party men imorgon är sista kvällen med min mamma så jag måste tyvrr tacka nej kram kram

Anonym sa...

Börjar bli dags för en uppdatering eller? Synes ikväll!

Kramis J

maria sa...

Din dag, nu är de snart min dag =)
dax för uppdatering bruden!
Du måste ju lägga ut kort på dig själv från 30års festen, du var ju suuuper snygg =)

Malla sa...

Hello! Tack så mkt för inbjudan och ursäkta det sena svaret! jag hade gärna kommit, men Fabbelabbe kom hem ikväll så jag ville spendera lite tid med honom :)
Men säg till om duska ha ngt mer, eller ngt annat liknande så kommer jag :)
Ha det bra