torsdag 4 juni 2009

Tandvärk och kvalitetstid

tror jag tagit rekord i flest antal inlägg på en dag.... =) wohow! Har iaf varit hos tandläkaren idag och dragit ut en (till) tand så just nu har jag extremt mycket tandvärk. Bara hoppas det gett med sig lite till morgondagens party party. Har en till tid imorgon för lagning av en annan tand, fy så trist! när jag går därifrån imorgon har jag lagt i runda slängor 5000:- på mina gaddar de senaste månaderna. Bara hoppas att barnen har fått ärva Peters bra tänder och inte mina taskiga tandgener..... nåja, imorgon är det iaf över för denna gången, man får nog sen det så!

Ikväll har Peter firmafest och Tuva sover hos Farmor på Fårön, så jag och Elliot har haft lite kvalitetstid för oss själva ikväll, det är verkligen inte ofta man har tid över att bara sitta med honom i lugn och ro och bläddra i en bok tex. Måste försöka få det till att bli oftare, lite egentid för dom båda två, tror det är jätteviktigt faktiskt!

Nu lämnar jag in handduken för ikväll. Ska ta mig en panodil och hoppa i säng så jag orkar med att gå på fest imorgon =)

sov gott!

5 kommentarer:

Ulla sa...

se till att kurera dig ordentligt för de kommer definitvit att bli en sjudundrandes fest :)

Ulla sa...

kommer du ihåg klädparyt ikväll kl 18 :)

Anonym sa...

Fin blogg du har! Kram från grannen:)

Ulla sa...

väntar som bara den på nytt inlägg från Ö-viks trakterna :)

maria sa...

Fan har du tandvärk än lr? ;) vi väntar som på en uppdatering =) =)