tisdag 3 februari 2009

receptträff

Pratade med Ullis för några dagar sen och då kom hon med den fantastiska idén att vi skulle återuppta våra gamla byta-recept-med-varandra-träffar som vi hade förr i tiden så idag var det dags att börja om med dessa inspirationsträffar. Så ikväll har vi träffats hemma hos lillis och bytt lite recept så nu ska det lagas lite nya maträtter här i hemmet. =) Är det något jag tycker är riktigt tråkigt och för att inte tala om svårt så är det att komma på vad vi ska äta under en vecka, lagar gärna maten om någon bara berätta för mig vad jag ska laga. Så jag ser fram emot många nya smarriga recept på våra dejter framöver......

imorgon ska det packas för våran lilla semestertripp till mamma/mormor ska förövrigt utmana ödet och åka buss med mina älsklingar och denna gången har jag inte hjälp av våran underbara macke, ska nog gå bra iaf. sen får vi ju främmande från morgonen av barnens tremenning Ville så nu ska jag hoppa i säng så man orkar med morgondagen, vet ju aldrig när lilla monstret har tänkt slå upp sina blå imorgon / inatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt värre igår =) Kanske vi ska utveckla mupp med att minst var 4e gång ha en riktigt riktigt bra fråga till 118100? För vi lärde ju oss nått som vi aldrig (förmodligen;) vetat annars! Tack för igår, kul att träffas allihopa! Kramar