onsdag 4 februari 2009

nedräkning.....

idag är det 3 månader tills jag ska börja om och jobba. Känns si så där om jag ska vara helt ärlig. 3 månader, det är ju ingenting med tanke på att jag nu varit hemma ett helt år(!) redan, helt sjukt så fort tiden går, jag som hade så mycket planer på saker jag skulle hinna göra denna gången som föräldraledig... men var tar tiden vägen egentligen?

nedräkningen har i allafall börjat så jag ska gråta en skvätt, samla mig, packa för morgondagens lilla resa och helt enkelt se till att verkligen njuuuuta av varenda dag som återstår av denna föräldraledighet för man vet ju aldrig om det är den sissta man får uppleva...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vännen.
Vill bara att du ska veta att jag saknar dig jättemycket på jobbet.
Vi behöver ditt glada humör och din energi.

Kram på dig
/Sofia

Anonym sa...

Hoppas de går bra för er i bussen trots skitväder! Julia längtar redan tills ni kommer hem :)
Ha de så mysigt!