måndag 19 januari 2009

Samanfattning av 2008, mål med 2009

Har läst en massa bloggar där man har gjort en sammanfattning av det gågna året och tänkte då att även jag skulle knåpa ihop en sådan, jag började och körde fast på en gång...inte för att vi inte gjorde något under det gågna året utan snarare för att det slog mig att den röda tråden genom 2008 självklart var att vi gick från att vara tre till fyra i vår familj. Året började med väntan, väntan på vår lilla kille som den 9 mars beslöt sig för att komma ut och berika vår familj med ytterligare ett underbart barn. Kommer aldrig att glömma det magiska ögonblicket då vi kom hem med Elliot från bb och Tuva för första gången fick träffa sin lillebror. Snacka om kärlek vid första ögonblicket! åååå så stolt hon var....och är. Jag skulle nog vilja påstå att 2008 var ett år som sattsades helt och fullt på familjen,

2009 då, vad är planen för det här året då!???! självklart kommer min familj att stå i focus även detta år, det kommer dom alltid att göra! Jag kommer (tyvärr) börja och jobba 1 maj så Peter blir då papaledig tills i höst, vi ska väl försöka ta oss iväg på nån liten semestersväng i sommar, mysa och ha det bra, men framförallt kommer 2009 vara ett år då jag ska lägga ner oerhört mycket tid på mig själv....jag ska på rikt försöka gå ner en hel hög med kilon i vikt och börja träna upp min slitna kropp. Känner mig riktigt peppad för att ta tag i detta, och denna gången på riktigt......






lev å må!


Inga kommentarer: