tisdag 27 januari 2009

1000 meter

jag förstår om ni har svårt att tro det jag ska skriva nu, men det är faktiskt sant..... idag följde jag med Jessica och c/o och simmade ( jag vet bara det känns ju en gnutta chockerande men vänta bara det blir värre) hela 1000 meter (jag sa ju det). Efter fyra längder trodde jag på riktigt att dom drev med mig när dom sa att dom brukar simma fyrtio. Jag bet ihop och gjorde mina fyrtio längder ( - lite lite fusk ). Så just nu sitter jag här och känner mig som en geléklump hela jag och anar att jag kommer att ha känningar av kvällens aktivitet imorgon. Känns skönt att äntligen ha tagit sig iväg, nu gäller det bara att få det till att bli av VARJE tisdag framöver, wish me luck!!

Sov gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känns det i kroppen idag eller?
Det är bara att ladda om för nästa tisdag!

Kramis Jessica

Anonym sa...

Bra jobbat :=), kör hår

Anonym sa...

Starkt jobbat!!! =) kanske måste haka på nån gång! Tjing